Doorgaan naar hoofdcontent

New York, New York....

Vrijdagavond. Bijna 22.30 uur. En nog niet op de bank. Wel ietwat uitgeblust. Maar nog geen tijd om daar aan toe te geven. Sinds 14.00 uur vanmiddag vrij. Jihaaaaaa. 10 dagen lang. Heerlijk.

Verder veel bedacht en een aantal dingen gekocht. Behang voor onze slaapkamer. Verf voor de balken. Een vloer uitgezocht (maar nog niet gekocht). Van mijn vader een mega to do lijst gekregen voor het weekend. Mijn oom en tante komen een weekendje helpen. Maar volgens mij denkt hij dat mijn oom en tante een hele week blijven ofzo, haha.

Naast het 'gewone behang' kocht ik 3 rollen behang met New York afbeeldingen. Dat had ik laatst al in de opruimingsbak bij de P.raxis zien liggen. Nu was het in plaats van 21,99 euro per rol maar 4 euro per rol.
Of we het ook echt ergens gaan plakken weet ik nog niet. Het staat heeeeeel hoog op onze verlanglijst om een keer naar New York te gaan. 

Wie van jullie is er al eens geweest? En welke (budget) New York tips mag ik zeker niet missen?

Nu nog veel hoger op de verlanglijst staat het afronden van ons megaklus project. En daarbij binnen het budget te blijven. Nog een uitdaging extra...

Reacties

  1. Oh dat NY behang hebben wij ook gekocht voor onze zoon, wat een drama behang!
    Is dat met die vierkante fotootjes?
    Dat is zo niet logisch gedaan, succes als je gaat plakken;)
    Wij zijn zelf al 3 keer in NY geweest, zo gave stad,
    Zoveel te zien en te doen, wat wij heel leuk vonden was om te fietsen in Central Park,de gratis ferry te nemen naar Staten Island, dan vaar je vlak langs State of Libarty.
    Je kan alles zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt natuurlijk, het eten in restaurants is wel wat duurder natuurlijk op de bekende plekken, wij pakten ook vaak een lekker Subway broodje, maar over het algemeen is het eten niet zo duur als hier gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik logeerde in een bed and breakfast, maar er zijn ook veel voordelige hotelaanbiedingen via Groupon bijvoorbeeld,
    Goedkoop ticket, met de taxi, alvast hier afspreken naar Manhattan.
    Veel wandelen, voordelig eten, ik haalde onderweg vaak wat en at dat later in de Ben B. Nam goede lunches.
    Leuk theater in het centrum. Mee met de ferry's.
    Ik nam liever de bus in plaats van de metro, zie je wat van de omgeving.
    Musea enz. enz.

    Met vier dagen had ik het wel gezien. Op de foto bij de bull op wall street.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet geweest, maar heb de foto van New York achter mijn bed geplakt : -)
    Groetjes, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben familie in New York. Ik zou een beetje naar het weer kijken, ze hebben daar al tig keer in een sneeuwstorm of storm gezeten. Dan ligt alles daar weer plat Weet zo even niet wanneer die het meest voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk New York behangpapier :)
    Ik ben er vorig jaar geweest!
    Ik had er veel van verwacht, maar ons viel het tegen :(
    Heeeel druk en veel van hetzelfde!
    Central park daar gingen we naar toe voor de rust!
    Ook doen we altijd aan geocaching op vakanties, zo zie je ieder hoekje van elke stad :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z