Doorgaan naar hoofdcontent

Marktplaatshandel

Wat een lieve reacties over ons toekomstige huis allemaal.
Ja, we hebben een uiterst bod geplaatst. Uiteraard willen we het niet om een 'klein' bedrag over laten gaan hoor.

Gisteravond mailde de makelaar van de verkopende partij nog dat het bod ontvangen is. Hij noemde het een serieus bod en hij gaf aan dat we volgens hem wel tot zaken doen komen. Morgen neemt hij contact met ons op.

Uiteraard heb ik vannacht in mijn dromen de zolder volledig opnieuw ingericht. Even geïsoleerd, trap geplaatst enz. Tsjonge jonge.

Vandaag begonnen met opruimen in de hobbykamer. Aangezien ik de meeste spullen heb. Ik had me al geruime tijd voorgenomen een en ander op Marktplaats te zetten. Ik plaatste 38 bollen katoen, wat spellen, handwerkboeken en een paar schoenen.

De bollen katoen plaatste ik ook als bericht in een Facebook groep. Nou, daar werd reuze enthousiast op gereageerd. Via MP verkocht ik 2 boekjes en mogelijk 2 spellen. Via FB verkocht ik 27 bollen garen en waarschijnlijk nog meer over een week of twee.

Het tureluurt me van alle kanten met de tasjes, enveloppes en wat zo meer. Maar het zou super zijn. Ik wil zo min mogelijk dingen die ik toch niet meer wil meeverhuizen. Normaal deed ik vrijwel alles naar de kringloop. (Ja, garens niet hoor haha). Maar het is best leuk om daar nog wat euro's voor terug te krijgen.

Nou, de rest van het slagveld nu nog gauw even wegwerken. Dan onze dochter een tik met een rubberen hamertje geven. Die begint prepuberaal slaapgedrag te vertonen. Laat inslapen enzo, goh, van wie zou ze dat nou hebben :)

Ik ben wel erg gespannen over het huis merk ik. Hopelijk kan ik een beetje ontspannen slapen vannacht. En krijgen we morgen het verlossende antwoord....

Reacties

  1. Hopelijk komt er snel goed nieuws! In ieder geval zijn dit allemaal stappen in de goede richting, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Inderdaad niet handig om spullen die je niet meer gebruikt toch mee te verhuizen. Zooo herkenbaar. Weg ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, en als het gaat lukken is dit pas het begin :))))) #duimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannende tijden! Maar ook heel erg leuk als het gaat zoals jullie willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf artikel! Ik ben nog niet bij je volgende verhalen, dus ik hou t even als reactie op wat je nu schrijft. Ik heb geen idee in welke regio je woont, maar hier hebben we een aantal feestboekgroepen die zich bezigouden hetzij met weggeven, of ruilen van dingen die je kwijt wil. Meestal gaat het bij ruilen om dingen terugvragen als bijvoorbeeld doucheschuim, luiers (maar jouw dochter vertoont prepuberaal slaapgedrag, dus die zal je wel niet meer nodig hebben.. ;-) ) of dat soort kleinigheden.
    Eigenlijk als gebaar naar de minderbedeelden onder ons.. waar er helaas steeds meer van rondlopen.. speelgoedjes en zo.. misschien leuk voor een kleinigheidje op zo'n groep en iemand die geen geld heeft heeft weer een leuk sint/kerst kadootje...
    Je bent goed bezig meid! Ik ga snel verder lezen... je schrijfstijl pakt enorm! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z